مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-11حوادث

مراقب کلاهبرداری اینترنتی با عنوان جاماندگان یارانه باشید


رییس پلیس فتا تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری و سودجویی از جاماندگان یارانه های جدید واریز شده، هشدار داد.

- ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در تشریح این خبر، با اشاره به واریز یارانه های جدید به حساب برخی از سرپرستان خانوار در کشور گفت: ممکن است برخی از افراد به هر دلیلی این یارانه را دریافت نکرده باشند، این افراد باید توجه داشته باشند که در دام افراد سودجو و فرصت طلبی که از هر موضوعی برای کلاهبرداری و اقدامات مجرمانه استفاده می کنند، نیفتند.

وی با بیان اینکه ممکن است افراد سودجو و فرصت طلب با انتشار تبلیغاتی نظیر ثبت نام از جاماندگان یارانه ، دریافت یارانه ، افزایش مبلغ یارانه و … بخواهند از شهروندان سو استفاده و کلاهبرداری کنند، افزود: این افراد معمولاً تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و همچنین سایت های فاقد مجوز منتشر می کنند.

در ادامه نیز یا کاربران را به صفحات فیشینگ و برداشت غیرمجاز از حساب بانکیشان هدایت می کنند، یا اطلاعات هویتی آنان را دریافت کرده و از آن سوءاستفاده می کنند.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ با تاکید بر اینکه شهروندان به هیچ عنوان نباید فریب این تبلیغات را بخورند، اظهار کرد: چه افرادی که ممکن است جزو جاماندگان دریافت این یارانه باشند و چه افرادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب کلاهبرداری اینترنتی با عنوان جاماندگان یارانه باشید

مراقب کلاهبرداری اینترنتی با عنوان جاماندگان یارانه باشید