مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-11فرهنگي

حضور مجموعه 14 جلدی آثار کلاسیک موسی گرمارودی در نمایشگاه


قائم مقام دفتر نشر فرهنگ اسلامی گفت: مجموعه 14 جلدی به گزین آثار کلاسیک فارسی اثر علی موسوی گرماروردی توسط این ناشر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

- ، مهدی باقری قائم مقام دفتر نشر فرهنگ اسلامی درباره حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب گفت: این انتشارات امسال با 430 عنوان کتاب در سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.

از جمله آثاری که در سال 1400 در دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شد می توانیم به مجموعه 14 جلدی به گزین آثار کلاسیک فارسی توسط علی موسوی گرمارودی و همچنین مجموعه 13 جلدی علامه محمدتقی جعفری در حوزه فلسفه و فرهنگ که توسط دکتر عبدالله نصری تنظیم و تدوین شده است اشاره کنیم؛ تازه ترین آثار دفتر که در فروردین ماه 1401 منتشر شده است نیز در نمایشگاه توزیع می شود.

کتاب های؛ همپای کودک نوشته رضا پورحسین، در طلب عیش مدام بازاندیشی و تحلیل درس های عاشورا برای روزگار ما نوشته محسن اسماعیلی،، گزارش سال های زندگی نوشته آیت الله سید محمدتقی حکیم و چاپ دوازدهم تاریخ تحلیلی و سیاسی اسلام از دوران جاهلیت تا عصر امویان نوشته علی اکبر حسنی با ویراست جدید نیز از دیگر آثاری هستند که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مجموعه 14 جلدی آثار کلاسیک موسی گرمارودی در نمایشگاه

حضور مجموعه 14 جلدی آثار کلاسیک موسی گرمارودی در نمایشگاه