مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-11حوادث

کشف 552 قوطی روغن نباتی احتکار شده در «طبس»


فرمانده انتظامی شهرستان طبس از کشف 552 قوطی 4 کیلویی روغن نباتی احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده 550 میلیون ریال برآورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی طبس اخباری مبنی بر احتکار روغن در یک انبار واحد صنفی واقع در این شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع  را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار روغن های خوراکی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد محل های شناسایی شده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: مأموران در بازرسی از انبار 552 قوطی 4 کیلویی روغن نباتی کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر 550 میلیون ریال برآورد شد.

 مریمی خاطرنشان کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 552 قوطی روغن نباتی احتکار شده در «طبس»

کشف 552 قوطی روغن نباتی احتکار شده در «طبس»