مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-11سياسي

توقف گرانی های بی منطق مهمترین مطالبه ابرکویی ها از رییس جمهور


مردم توقع دارند دولت و رییس جمهور برای توقف گرانی های بی منطق، سودجویی های دلالان فاسد و دست های اخلال گران پشت پرده و نفوذی های مفسد اقتصادی که رنج مردم را دوچندان کرده اند وارد عمل شوند.

- حجت الاسلام رضا علیزاده، امام جمعه بهمن در گفت وگو با خبرنگار فارس توقع مردم از دولت را کوتاه کردن دست دلالان فاسد، اخلال گران پشت پرده، نفوذی های مفسد اقتصادی که در بزنگاه های حساس اقتصاد کشور جا خوش کرده اند و رنج مردم را دوچندان کرده اند، عنوان و اظهار کرد: قوه قضاییه باید قاطعانه با زیاده خواهان و اخلال گران اقتصادی برخورد کند.

وی با بیان این که دولت سیزدهم نه تنها خزانه خالی بلکه خزانه را با کسری بودجه 450 هزار میلیارد تومانی و بدهی 1500 میلیاردی تحویل گرفته است، افزود: علاوه بر آن موعد بازپرداخت بیش از 54 هزار میلیارد تومان بدهی اوراق بانکی سر رسید شده بود که تا پایان سال باید پرداخت می شد.

از سوی دیگر دولت قبل تمام ارز اختصاص یافته برای واردات کالاهای اساسی را تا شهریورماه هزینه کرده و 11 میلیارد دلار ارز اختصاص یافته هم پیش خور کرده بود.

امام جمعه بخش بهمن با اشاره به این موضوع که در چنین وضعیتی طبیعی است باید به دولت فرصت بیشتری داده شود، گفت: مردم می بینند رییس جمهور و وزرای دولت شبانه روز مشغول تلاش و جهاد هستند؛ اما مردم انتظارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف گرانی های بی منطق مهمترین مطالبه ابرکویی ها از رییس جمهور

توقف گرانی های بی منطق مهمترین مطالبه ابرکویی ها از رییس جمهور