مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:572022-05-11سياسي

افلاطون اگر بود از خنده غش می کرد!


وقتی مردم می بینند بیش از 43 سال است که قدرت های جهانی و دنباله های داخلی آنها همه توان خود را علیه ایران اسلامی به میدان آورده و طرفی نبسته و هنوز عبرت نگرفته اند، - خبرگزاری فارس؛ یادداشت- حسین شریعتمداری: 1- از افلاطون، حکیم بلند آوازه یونان باستان حکایت کرده اند که در محفلی به او خبر دادند، فلان شخص که به نادانی شهره خاص و عام است از تو تمجید فراوان می کرد! حکیم زانوی غم به بغل گرفت و گریست.

شاگردان با تعجب پرسیدند؛ چه جای گریه است؟! او از شما تمجید و تجلیل کرده است! افلاطون گفت؛ علت گریه من نیز همین است و نگرانم چه کار احمقانه ای از من سر زده است که آن احمق نادان را خوش آمده و زبان به تعریف و تمجید من گشوده است؟! 2- طی بیش از 43 سالی که از عمر جمهوری اسلامی ایران می گذرد حتی یک روز را نمی توان آدرس داد که آماج سخت ترین توطئه ها و انواع حملات نظامی، اقتصادی، سیاسی و.

نبوده باشد.

در این هجوم همه جانبه تمامی قدرت های بزرگ و بسیاری از دولت های ریز و درشت سهیم بوده اند و دست به توطئه ها و حملاتی زده اند که برخی از آنها برای سرنگونی بزرگ ترین قدرت ها نیز کافی بوده است! فهم این واقعیت نیازی به اسناد محرمانه و سرّی و یا برخورداری از اذهان پیچیده ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افلاطون اگر بود از خنده غش می کرد!

افلاطون اگر بود از خنده غش می کرد!