مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-11حوادث

نجات 7 زن از محاصره آتش و دود مجتمع پزشکان شیراز


آتش سوزی در مجتمع دوازده طبقه بارانا واقع در میدان زرگری شیراز موجب محبوس شدن تعدادی از شهروندان در میان دود و آتش شد که با تلاش آتش نشانان جان هفت زن محبوس شده نجات داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمد هادی قانع شامگاه سه شنبه به خبرنگاران گفت: ساعت 21 و 15 دقیقه، آتش سوزی این مجتمع اطلاع داده شد و بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، آتش نشانان ایستگاه های 2، 20، 4 و 5 به همراه خودروهای پشتیبانی را به سمت میدان زرگری روانه کرد.

قانع اظهار داشت: آتش سوزی از قسمت آشپزخانه کلینیک زیبایی در طبقه نهم این ساختمان آغاز و دود ناشی از آن به راهروها و طبقات دیگر نیز نفوذ کرده بود.

وی افزود: با بررسی اولیه تیم عملیاتی حاضر در محل مشخص شد تعدادی از شهروندان در محل حادثه محبوس شده و به دلیل شدت دود گرفتگی قادر به خروج از محل نبودند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از لوله های آبرسانی، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

وی ادامه داد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و پس از ورود به محل حادثه، اقدام به نجات نفرات کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 7 زن از محاصره آتش و دود مجتمع پزشکان شیراز

نجات 7 زن از محاصره آتش و دود مجتمع پزشکان شیراز