مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-11سياسي

حضور 14 گروه هنری در نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی ایران


دبیر اجرایی جشنواره ملی موسیقی خیابانی نواحی ایران گفت: نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی نواحی ایران با حضور 14 گروه هنری از 21 اردیبهشت ماه جاری در شهر کامیاران آغاز می شود.

- اظهار کرد: باتوجه به ظرفیت و توانایی های خاص کامیاران در حوزه موسیقی، این شهرستان به عنوان میزبان نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی انتخاب شد.

وی افزود: نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی نواحی با حضور 14 گروە موسیقی از استان های سراسر کشور درروزهای 21، 22 و 23 اردیبهشت ماە در شهر کامیاران برگزار می شود.

دبیر اجرایی جشنواره ملی موسیقی خیابانی با اشارە بە اهداف و برنامە های جشنوارە خاطرنشان کرد: این رویداد فرهنگی هنری برای اولین بار در کامیاران و در راستای معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری کردستان و رونق فعالیت های فرهنگی و هنری در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: هنرمندان کامیارانی برای برگزاری این جشنواره حضوری فعال داشته اند و تمام توان خود را برای هرچه باشکوه تر نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی در کامیاران به کار گرفتند لذا انتظار می رود که از ظرفیت های این جشنواره در راستای توسعه فرهنگی و هنری این شهرستان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 14 گروه هنری در نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی ایران

حضور 14 گروه هنری در نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی ایران