مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 22:272022-05-10ورزشي

شکست شاهین و پارس جنوبی جم در لیگ یک/ سقوط ایران جوان به لیگ سه قطعی شد


هفته بیست و نهم لیگ دسته اول کشور امروز با شکست خانگی شاهین شهرداری بوشهر و باخت پارس جنوبی جم در سیرجان پیگیری شد تا در همین روز ایران جوان بوشهر نیز با باخت بیرون از خانه سقوط خود به لیگ دسته سوم کشور قطعی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هفته بیست و نهم لیگ دسته اول کشور امروز پیگیری شد و دو نماینده استان بوشهر در این رقابت ها متحمل شکست شدند.

شاهین شهرداری که سقوط خود را در هفته گذشته مسجل کرده بود در ورزشگاه شهید مهدوی میزبان خوشه طلایی ساوه بود و با نتیجه سه بر دو متحمل شکست شد که دو گل این تیم در این دیدار را مصطفی احمدی از روی نقطه پنالتی و علیرضا صفایی نژاد به ثمر برسانند.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم که در سیرجان به مصاف آرمان گهر رفته بود متحمل باخت دو بر یک شد که تک گل جمی ها را در این دیدار حمیدرضا نادری در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه میزبان کرد.

پارس جنوبی با این باخت بیرون از خانه 41 امتیازی در جایگاه ششم قرار گرفت.

اما هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم کشور امروز نیز در گروه نخست پیگیری شد و تیم انتهای جدولی ایران جوان بوشهر در بم به مصاف میزبان خود رفت و متحمل شکست سه بر صفر شد تا با هشت امتیاز سقوط این تیم به لیگ دسته سوم کشور قطعی شود تا دو نماینده ریشه دار و پرهوادار استان سقوط شان مسجل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست شاهین و پارس جنوبی جم در لیگ یک/ سقوط ایران جوان به لیگ سه قطعی شد

شکست شاهین و پارس جنوبی جم در لیگ یک/ سقوط ایران جوان به لیگ سه قطعی شد