مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 20:572022-05-10فرهنگي

اهدای بیش از 10 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی اردبیل


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: سال گذشته خیرین در مجموع بیش از 10 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان اردبیل اهدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پروانه رضاقلیزاده عصر سه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی خلخال اظهار کرد: با هدف نهادینه شدن فرهنگ ساخت کتابخانه های مشارکتی در این استان، در نظر داریم 10 کتابخانه عمومی را با مشارکت مالی خیرین کتابخانه ساز در شهرستان های مختلف این استان از جمله 2 کتابخانه روستایی در روستاهای برندق و شال خلخال راه اندازی کنیم.

وی به افتتاح کتابخانه مشارکتی در پارس آباد مغان اشاره کرد و گفت: کتابخانه عمومی مشارکتی سرعین نیز هم اکنون در حال ساخت بوده و به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با بیان اینکه احداث و راه اندازی کتابخانه و ترویج کتابخوانی موجب توسعه علمی و فرهنگی جامعه می شود، تصریح کرد: خیرین کتابخانه ساز سفیران گمنامی هستند که با کمک به ساخت و تجهیز کتابخانه، زمینه بیشتری برای بهره گیری اقشار مختلف از این مکان فرهنگی فراهم می کنند.

رضاقلیزاده افزود: در سال های اخیر برای احداث و راه اندازی کتابخانه و بسط و گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه، کمک های خوبی از سوی خیرین صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 10 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی اردبیل

اهدای بیش از 10 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی اردبیل