مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 20:072022-05-10اقتصادي

قیمت جهانی گندم در سه ماه اخیر120 دلار افزایش داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین وزیر صمت امروز (سه شنبه 20 اردیبهشت) پس از حضور در نشست کمیسیون اقتصادی در گفت وگوی تلویزیونی و در تشریح جزییات این جلسه اظهار داشت: - وزیر صمت گفت: در سه ماه گذشته قیمت هر تن گندم از 280 دلار به 400 دلار رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین وزیر صمت امروز (سه شنبه 20 اردیبهشت) پس از حضور در نشست کمیسیون اقتصادی در گفت وگوی تلویزیونی و در تشریح جزییات این جلسه اظهار داشت: مردمی سازی و عادلانه شدن توزیع یارانه ها در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه قیمت گندم سه ماه گذشته هر تن 280 دلار بود، اما این روز ها به 400 دلار رسیده است افزود: افزایش قیمت گندم موجب شده که شاهد قاچاق گسترده در حوزه آرد و گندم باشیم؛ دولت برای مدیریت این موضوع از چند ماه قبل بحث استفاده کالابرگ را در حوزه نان در نظر گرفته است، اما منظور از کالابرگ، کارت نان نبوده و این موضوع به معنای ارائه کارت دیگری به مردم نیست.

وزیر صمت درباره جزییات استفاده از کالابرگ تصریح کرد: اگر قیمت نان 7 هزار تومان باشد، اما بهای آن به صورت یارانه ای دو هزار تومان باشد، دو هزار تومان از حساب فرد کسر می شود و 5 هزار تومان باقی مانده از حساب یارانه افراد برداشت می شود بنابراین قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت جهانی گندم در سه ماه اخیر120 دلار افزایش داشته است

قیمت جهانی گندم در سه ماه اخیر120 دلار افزایش داشته است