مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-05-10اقتصادي

جای نگرانی برای سلامت آب شرب اصفهان نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، امیرحسین حکمتیان معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای استان اصفهان اظهار کرد: با پیگیری های شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی طرح احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر چادگان در سال 1391 دارای .

- امیرحسین حکمتیان گفت: مرکز بهداشت استان بر کیفیت و سلامت آب 98 شهر و 949 روستای استان اصفهان به ویژه 58 شهر و 380 روستایی که آب مورد نیاز آن ها از رودخانه زاینده رود و تصفیه خانه آب اصفهان تأمین می شود نظارت کامل دارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، امیرحسین حکمتیان معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای استان اصفهان اظهار کرد: با پیگیری های شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی طرح احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر چادگان در سال 1391 دارای ردیف اعتباری شد و عملیات احداث آن از سال 1392 آغاز شد.

وی با بیان این که مراحل ساخت تصفیه خانه فاضلاب چادگان تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: این تصفیه خانه پس از تکمیل و بهره برداری یکی از پیشرفته ترین تصفیه خانه های فاضلاب در کشور خواهد بود.

حکمتیان همچنین گفت: تاکنون 35 کیلومتر از شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب شهر چادگان اجرا شده است و ساخت دو ایستگاه پمپاژ فاضلاب نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای نگرانی برای سلامت آب شرب اصفهان نیست

جای نگرانی برای سلامت آب شرب اصفهان نیست