مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 17:172022-05-10سياسي

مردم باید تأثیر نوآوری و فناوری بومی را در زندگی و معیشت خود احساس کنند


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزادگفت: رویداد ملی گام دوم رویدادی جریان ساز خواهد بود و دانشگاه را به سوی اهداف خود سوق می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه مجازی تبیین رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه دارای توانمندی های بی نظیری است، گفت: 30 هزار استاد توانمند، یک میلیون دانشجوی آشنا با فضای کسب و کار، تجهیزات و سخت افزارهای منحصر بفرد، ساختار یکپارچه و گستردگی اقلیمی در سراسر کشور، آشنایی با مسائل و مشکلات مردم و اشراف کامل به نیازهای جامعه بخشی از ظرفیت های این داشگاه است.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه مردم باید تأثیر نوآوری و فناوری بومی را در زندگی و معیشت خود احساس کنند، گفت: معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی تلاش می کند تا در رویداد ملی گام دوم، مردم این دانشگاه را به عنوان پدیده ای یکپارچه بشناسند و  ظرفیت علمی، فناورانه و نوآورانه دانشگاه در عرصه علمی به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: صنایع مختلف، شتابدهنده ها، دانشگاه های دولتی، وزارت علوم، صاحبان کسب و کار و دانشمندان عظمت دانشگاه آزا اسلامی را در رویداد ملی گام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید تأثیر نوآوری و فناوری بومی را در زندگی و معیشت خود احساس کنند

مردم باید تأثیر نوآوری و فناوری بومی را در زندگی و معیشت خود احساس کنند