مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-05-10سياسي

برگزاری مانوردرمان اضطراری در «ورزگ» قاین


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری مانور درمان اضطراری در روستای ورزگ شهرستان قاین خبر داد و گفت: این مانور به مناسبت هفته هلال احمر برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قاین، محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عصر امروز در حاشیه برگزاری مانور درمان در روستای ورزگ این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مانور ترکیبی بهداشت و درمان اضطراری با مشارکت حوزه امداد و نجات، آموزش و جوانان جمعیت هلال احمر در شهرستان قاین برگزار و نسبت به ارائه خدمات مختلف به اهالی روستای ورزگ اقدام شد.

وی هدف از برگزاری این مانور را سنجش میزان آمادگی نیرو های امداد و نجات در شرایط بحرانی و تقویت و توسعه آموزش های تیم ها دانست و افزود: ارائه خدمات توانبخشی، برگزاری تعامل و هدفمند با دستگاه های ستاد بحران، اصول پناه گیری و آموزش های درست در سطح مدارس از دیگر اهداف اجرای این مانور است.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت تیم بهداشت و درمان اضطراری، عنوان کرد: تیم های این حوزه به مدت دو روز متوالی شامل چهار پزشک، چهار پرستار، سه ماما، دو کارشناس تغذیه، دو کارشناس روانشناسی و بهداشت محیط در این روستا خدمات را به صورت رایگان ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانوردرمان اضطراری در «ورزگ» قاین

برگزاری مانوردرمان اضطراری در «ورزگ» قاین