مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-10اقتصادي

کشف انبار احتکار روغن و ماکارونی در نهاوند


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: به دنبال اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار مصرف، یک انبار احتکار روغن و ماکارونی در نهاوند کشف شد.

- نقی کاکاوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند افزود: به منظور نظارت بر بازار مصرف طرح تشدید بازرسی از اصناف طی دو روز گذشته به طور جدی انجام شد و در این راستا 360 مورد بازدید از اصناف مختلف داشتیم.

وی افزود: از مجموع بازدیدها 34 مورد تخلف شامل گرانفروشی، عدم نصب برچسب قیمت کالا و دیگر تخلفات را شاهد بودیم که پرونده این موارد به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند با بیان اینکه ارزش تخلفات کشف شده بیش از 100 میلیون ریال است گفت: همچنین سه مورد تقلب نیز توسط بازرسان کشف شد که با آنان نیز طبق قانون برخورد شد.

وی با بیان اینکه به دنبال اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار مصرف ، یک انبار احتکار روغن و ماکارونی نیز کشف شد در خصوص آخرین وضعیت بازار گفت: در حال حاضر ماکارونی در مغازه ها کم است اما در ارتباط با روغن مشکل خاصی نیست و این کالا در مغازه ها موجود است.

کاکاوند بیان کرد: تلاش بر این است با ادامه اجرای طرح نظارت و گشت های بازرسی جلوی سوء استفاده برخی از افراد گرفته شود بنابراین از مردم درخواست داریم مشاهدات خود از احتکار و یا گرانفروشی را به ما اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار روغن و ماکارونی در نهاوند

کشف انبار احتکار روغن و ماکارونی در نهاوند