مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-10پزشكي

کنترل کرونا دستاورد بزرگی برای کشور است


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کنترل کرونا دستاورد بزرگی برای کشور ما محسوب می شود که به لطف و عنایت خدا و مدیریت خوبی که در کشور صورت گرفت توانستیم به این موفقیت دست یابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سعید کریمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت: کنترل کرونا دستاورد بزرگی برای  کشور ما محسوب می شود که به لطف و عنایت خدا به و مدیریت خوبی که در کشور صورت گرفت توانستیم به این موفقیت دست یابیم.

وی عنوان کرد: کشورهایی که خود را پیشرفته می دادنند و از لحاظ امکانات وضعیت خوبی دارند مانند آمریکا، آلمان، ایتالیا، کره جنوبی و .

روزانه فوتی های چند صد نفری دارند، اما در کشور ما فوتی ها تک رقمی شده است.

کریمی گفت: هفته گذشته 41 کشور آمار مبتلایان به کرونای آنها صعودی شده و 14 کشور تعداد مبتلایان کرونایی آنها دو برابر شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: در کشور ما عدالت در واکسیناسیون را به عینه شاهد بودیم و حتی به اتباع غیرمجاز در کشور واکسن کرونا تزریق کردیم و طی روزهای قبل دیدیم بالای 5 میلیون نفر از دهک های کم تر برخوردار که امکان بیمه شدن را نداشتند به صورت رایگان با حمایت های مجلس و دولت بیمه شدندو این خود یک قدم بزرگ در جهت برقراری عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل کرونا دستاورد بزرگی برای کشور است

کنترل کرونا دستاورد بزرگی برای کشور است