مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-10اقتصادي

تشدید نظارت ها بر کار نانوایی ها در تویسرکان


معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار تویسرکان با بیان اینکه درباره وضعیت آرد و نان تابع تصمیم دولت هستیم، از تشدید نظارت ها خبر داد و گفت: بازرسان و ناظران علاوه بر نظارت بر عملکرد نانوایی های شهر از نحوه فعالیت نانوایی ها در روستاها غافل نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، علیرضا اسماعیل بگی ظهر امروز در کارگروه آرد و نان اظهار کرد: درخصوص وضعیت آرد و نان تابع تصمیم دولت هستیم و طی چند روز آینده مواردی که مطرح و در هیات دولت تصمیم گیری می شود را در شهرستان طبق قانون انجام خواهیم داد.

وی با تاکید بر نظارت مستمر بر وضعیت خدمات دهی نانوایی ها و سایر فرآورده های گرفته شده از آرد افزود: عرضه آرد و نان طبق قیمت مصوبی که تاکنون بوده در شهرستان در حال انجام است و اگر تصمیم جدیدی گرفته شود، به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار تویسرکان با اشاره به گلایه مردم از کیفیت نان عرضه شده در برخی از نانوایی ها، خواستار بررسی کارشناسانه این موضوع شد و گفت: برخورد جدی و سختگیری های قانونی برای بهتر شدن کیفیت نان به عنوان قوت اصلی مردم در شهرستان ضرورت دارد، بنابراین باید برای حل این مشکل با برنامه ورود کنیم وی با بیان اینکه با توجه به تقاضای شهروندان و شرایط زمانی که در فصل بهار داریم، تغییری در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت ها بر کار نانوایی ها در تویسرکان

تشدید نظارت ها بر کار نانوایی ها در تویسرکان