مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-10اقتصادي

روغن و ماکارونی به وفور در بازار زنجان عرضه می شود


هیچ گونه کمبودی در تامین روغن و ماکارونی در استان زنجان وجود ندارد و این محصولات به وفور و فقط با قیمت جدید در بازار عرضه می شوند.

- ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در تأمین روغن و ماکارونی در استان زنجان وجود ندارد، گفت: این محصولات به وفور و فقط با قیمت جدید در بازار عرضه می شوند.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی در این دو کالای اساسی در استان وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به تغییر قیمت آرد صنف و صنعت، محصولات مرتبط با آرد نیز به تبع این تغییر با قیمت جدید، تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: متولی تأمین و توزیع مواد غذایی از جمله روغن خوراکی، سازمان جهاد کشاورزی است و تخصیص حواله ها به داخل استان یا صدور مجوز فروش به کارخانه ها از طریق سازمان جهاد کشاورزی اتفاق می افتد.

فغفوری تاکید کرد: کارخانه روغن نباتی جهان حدود 110 تُن روغن آماده دارد و این روغن ها در اختیار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گرفته که به مرور به بازار عرضه می شود.

وی گفت: به شرکت های پخش و فروشگاه های اتکا و رفاه هم تذکر داده شده که سهمیه بندی کشوری خود را که دریافت کرده اند به تدریج توزیع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن و ماکارونی به وفور در بازار زنجان عرضه می شود

روغن و ماکارونی به وفور در بازار زنجان عرضه می شود