مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-05-10اجتماعي

روایت پیرطاهر وقتی خرس قهوه ای را از نزدیک دید/ هیچ حیوانی به من حمله نکرده است


غفاری همیار طبیعت که به پیرطاهر در بین دوستداران طبیعت معروف است، درباره دیدن یک خرس قهوه ای از نزدیک و حرف زدن با وی می گوید: این اتفاق اولین بار نیست که این اتفاق رخ داده است و مطمئنا آخرین بار هم نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، در مقابل خبرهایی که از مرگ حیوانات وحشی توسط انسان به هر دلیلی یا حمله حیوانات وحشی به انسان و یا دام می شنویم، خبر همیار محیط زیست مازندرانی که در ویدیویی با فاصله نزدیک با یک خرس قهوه ای که متوجه حضور او نشده بود؛ مورد توجه قرار گرفت.

در ابتدا که این خبر را شنیدیم گفته شده فرد محیط بان بود اما پس از پیگیری متوجه شدیم که آقای محمدباقر غفاری دوستدار طبیعت است که چندین سال است پابه پای محیط بانان شبانه روزش را در طبیعت می گذراند.

  محمدباقر غفاری این همیار محیط زیست در گفت وگو با فارس، می گوید: به نمایندگی از تیم پویش مرال ها در شهرستان آمل فعالیت خودم را به عنوان سازمان مردم نهاد از سال های قبل شروع کردم و در مراتع شهرستان آمل کار میدانی انجام می دهم و در انجام کارهای حفاظت و دوربین گذاری کمک کار محیط بانان منطقه هستم و  به عنوان فعال در این زمینه دغدغه مند دارم.

این دوستدار طبیعت که به پیرطاهر در بین دوستداران طبیعت معروف است، درباره دیدن یک خرس قهوه ای از نزدیک و حرف زدن با وی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت پیرطاهر وقتی خرس قهوه ای را از نزدیک دید/ هیچ حیوانی به من حمله نکرده است

روایت پیرطاهر وقتی خرس قهوه ای را از نزدیک دید/ هیچ حیوانی به من حمله نکرده است