مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-10فرهنگي

نشانی غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب


مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: هر روز 2 نفر از راویان دوران دفاع مقدس برای پاسخگویی به سؤالات و ابهامات بازدیدکنندگان داخل غرفه حضور خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پس از چند سال تعطیلی به دلیل فراگیری بیماری کرونا، از 21 اردیبهشت ماه شروع به کار خواهد کرد.

در این رویداد فرهنگی که با حضور ناشران و نویسندگان عرصه ادب و فرهنگ برگزار خواهد شد، علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی می توانند با سهولت بیشتری به آثار مورد نظر خود و نیز آثار تازه منتشر شده دست پیدا کنند.

در میان آثار تولید شده با موضوعات گوناگون، آثار تولید شده در حوزه دفاع مقدس که از استقبال خوبی از سوی دوستداران کتاب؛ به ویژه جوانان برخوردار است، جلوه دیگری دارد.

این آثار که به همت ناشرین فعال در عرصه دفاع مقدس و مقاومت تولید و منتشر شده است، نقش چشمگیری در زنده نگه داشتن راه و نام شهدا و رزمندگانی که در این مسیر با استقامت و شجاعت و نثار جان قدم برداشته اند، دارد.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از جمله ناشرین فعال در حوزه دفاع مقدس است که با تولید آثار فاخر و با کیفیت پژوهشی و مرجع، ضمن جلب نظر علاقه مندان به حوزه دفاع مقدس، محققان و پژوهشگران و قشر فرهیخته جامعه، نقش ارزنده ای را در افزایش غنای مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانی غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب

نشانی غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب