مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 07:522022-05-10اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی طرح های آبرسانی محرومیت زدایی در خراسان جنوبی


عملیات اجرایی آبرسانی به 13 روستای شهرستان درمیان به طول 23 کیلومتر بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی عملیات اجرایی احداث استخر ذخیره آب در روستای خانکوک شهرستان فردوس آغاز شد.

این استخر ذخیره آب با حجم 300 متر مکعب با مشارکت مدیریت جهاد کشاورزی، بسیج سازندگی و مالکین چاه موتور با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال با اهدف افزایش بهره وری آب این چاه موتور احداث می شود.

همچنین در مراسمی با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری و مسئولان شهرستانی و خراسان جنوبی عملیات آبرسانی به 13 روستای شهرستان درمیان آغاز شد.

این طرح در قالب پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه های امام حسن مجتبی(ع) نیروی زمینی سپاه و با نام مجتمع آبرسانی خونیک چهارتنگ انجام می شود.

طرح آبرسانی به 13 روستای شهرستان درمیان توسط قرارگاه عملیاتی شهید ناصری با همکاری آب و فاضلاب خراسان جنوبی به طول 23 کیلومتر خط انتقال انجام می شود و با اجرای این طرح 211 خانوار از این نعمت برخوردار می شوند.

پیش از این نیز 2 پروژه آبرسانی مجتمع خیرآباد و اشک با بهره مندی 450 خانوار توسط قرارگاه عملیاتی شهید ناصری  به اتمام رسید و توسط فرمانده نیروی زمینی سپاه  افتتاح گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی طرح های آبرسانی محرومیت زدایی در خراسان جنوبی

آغاز عملیات اجرایی طرح های آبرسانی محرومیت زدایی در خراسان جنوبی