مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 22:522022-05-09بين الملل

اتحادیه عرب: تجاوزات اسراییل در قدس امنیت و ثبات منطقه را تهدید می کند


دبیر کل اتحادیه عرب ضمن تقبیح اظهارات نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی درباره مالکیت حاکمیت این رژیم بر قدس و مسجد الاقصی تاکید کرد که از مقاومت ملت فلسطین در دفاع از قدس حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب  مخالفت کامل خود را با هرگونه اظهارات یا مواضع رژیم موقت صهیونیستی که در جهت تغییر وضعیت تاریخی و حقوقی بیت المقدس باشد، ابراز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم ، وی همچنین از تلاش رژیم صهیونیستی برای نقض وضعیت موجود در مسجد الاقصی  و تقسیم زمانی و مکانی این مکان ویژه مسلمانان، ابراز تاسف کرد و گفت: این امر می تواند چرخه خشونت را شعله ور کند که امنیت و ثبات در منطقه را تهدید می کند.

یک منبع رسمی در دبیرخانه اتحادیه به نقل از ابوالغیط گفت: صحبت از هر گونه حاکمیت ادعایی اسراییل بر بیت المقدس شرقی و اماکن مقدس اسلامی و مسیحی آن، نشان دهنده نقض آشکار قوانین بین المللی و نقض مشروعیت بین المللی است که هیچ کس آن را به رسمیت نمی شناسد.

این منبع افزود: ابوالغیط بر موضع قاطع اتحادیه عرب در دفاع از حقوق فلسطین و حمایت از مقاومت و پایداری مردم فلسطین، رهبری و نهادهای آنها در دفاع از قدس شرقی به عنوان پایتخت کشور فلسطین تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه عرب: تجاوزات اسراییل در قدس امنیت و ثبات منطقه را تهدید می کند

اتحادیه عرب: تجاوزات اسراییل در قدس امنیت و ثبات منطقه را تهدید می کند