مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 21:422022-05-09حوادث

تکذیب حمله به پاسگاه انتظامی در میناب هرمزگان


فرمانده انتظامی هرمزگان با رد شایعه حمله و آتش زدن پاسگاه میناب گفت: دلیل آتش سوزی، آتش گرفتن  یک دستگاه خودرو پژو405 که حامل مواد مخدر جاسازی شده حین بررسی بود که در باک خودرو قرار داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب امشب گفت: ماموران انتظامی پاسگاه ایست بازرسی شهید چغازردی میناب حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو405 مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و انتقال آن به مقر انتظامی و در بازرسی دقیق از آن متوجه مواد مخدر جاساز  در باک آن شدند.

سرهنگ قاسمی بیان کرد: در حین بازرسی و در جهت کشف مواد از داخل باک، ناگهان براثر جرقه ایی که از پمپ بنزین خودرو پژو405 ایجاد شد خودرو دچار حریق شده و در این هنگام یک دستگاه خودرو شخصی دیگری که در پارکینگ  کنار خودروی حامل مواد مخدر بود دچار حریق شد که با تلاش  مأموران آن خودرو سریعا خاموش گردید.

وی اظهار داشت: با توجه به دستکاری سیستم برق خودرو که قاچاقچیان به جهت جاساز مواد در سیستم پمپ بنزین خودرو انجام داده بودند، باعث ایجاد جرقه و نشتی بنزین و در نهایت خودرو دچار حریق شده است که تلاش ماموران جهت خاموش نمودن آن تا زمان حضور عوامل آتش نشانی  بی حاصل ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب حمله به پاسگاه انتظامی در میناب هرمزگان

تکذیب حمله به پاسگاه انتظامی در میناب هرمزگان