مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 20:022022-05-09سياسي

«نیلی» شکایت خود را از «طائب» پس گرفت


در پی عذرخواهی فرمانده قرارگاه عمار از «میثم نیلی» به دلیل انتساب مطلبی به وی، نیلی شکایت خود را از «مهدی طائب» پس گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، انتشار یک فایل صوتی از سخنرانی مهدی طائب در یک محفل خصوصی که در دفاع از محمدباقر قالیباف مطلبی درباره ارتباط میثم نیلی با افشای حواشی سفر جنجالی خانواده رییس مجلس به ترکیه مطرح کرد، شکایت این فعال رسانه ای از فرمانده قرارگاه عمار را در پی داشت.

موج سواری معاندان و همچنین سوءبرداشت ها از این موضوع باعث شد تا طائب با ارائه توضیحاتی درباره سخنانش، از نیلی عذرخواهی کند و ساحت او را از چنین موضوعاتی پاک و مُبرّا بداند.

نیلی نیز در پی عذرخواهی طائب، با انتشار متنی کوتاه شکایت خود را از وی پس گرفت: * یکم؛ امام عزیز ما می فرمود: ببینیم کدام رفتار و گفتارمان دشمن را خشنود می کند و دوست را ناشاد و دلشکسته و بدانیم که از آن باید پرهیز کنیم .

امیدوارم این دست نوشته، موجب ناشادی دشمنان و خوشحالی دوستان شود.

* دوم؛ خود می دانم کسی نبوده و نیستم، اما به لطف خدا، افتراء و کذب و تهمت ها، روزانه در فضای غبار آلود رسانه ای علیه این بنده ناچیز خدا و امثال او کم نبوده و نیست و طبعاً اگر حیثیت و مصلحت بزرگ تری در میان نبود، از کنار این اتهام بی اساس اخیر هم عبور می کردم، لیکن در این فقره، سک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نیلی» شکایت خود را از «طائب» پس گرفت

«نیلی» شکایت خود را از «طائب» پس گرفت