مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 18:122022-05-09ورزشي

شهرکرد تنها مرکز استانی که پیست دوچرخه سواری ندارد


سرپرست هیئت دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری گفت: شهرکرد تنها مرکز استان در کشور است که پیست دوچرخه سواری ندارد و اگر کسی بخواهد در این رشته فعالیت کند باید در خیابان ها رکاب بزند.

- مازیار شیریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه حدود پنج ماه است که رییس هیئت دوچرخه سواران استان شده ام، گفت: در طول مدت زمانی که این سمت را برعهده گرفتم تا به امروز فعالیت هایی نظیر برگزاری یک دوره استعدادیابی در تمام رده های سنی ویژه دختران و پسران، برگزاری کلاس مربیگری درجه 3، برگزاری مربیگری تئوری ها، برگزاری لیگ استانی با هدف ایجاد انگیزه بین قهرمانان و آماده سازی برای مسابقات کشوری در سه مرحله و .

انجام شده است.

سرپرست هیئت دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری افزود: هیئت دوچرخه سواری در لردگان، فرخشهر، شهرکرد و سامان فعال هستند و تنها فارسان رییس هیئت ندارد که در صدد حل این مشکل هستیم.

وی به لیگ استانی اشاره کرد و ادامه داد: لیگ استانی در 15 اردیبهشت ماه با حضور 40 ورزشکار در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان شامل 20 نفر از جوانان، 16 نفر بزرگسال و 4 نفر از بانوان برگزار شد، مسابقات در سطح بالایی بود و رقابت ها تنگاتنگ بدون مصدوم به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکرد تنها مرکز استانی که پیست دوچرخه سواری ندارد

شهرکرد تنها مرکز استانی که پیست دوچرخه سواری ندارد