مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-09دانش

بررسی علمی مسأله پتروشیمی میانکاله در دستور کار نخبگان دانشگاهی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت بررسی علمی موضوع احداث پتروشیمی میانکاله، - معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور از بررسی علمی مسأله پتروشیمی میانکاله با استفاده از ظرفیت های علمی نخبگان دانشگاهی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت بررسی علمی موضوع احداث پتروشیمی میانکاله، بسیج اساتید استان مازندران با استفاده از ظرفیت های علمی نخبگان دانشگاهی و نیز تجارب اجرایی به این موضوع ورود کرده است.

آرایی با اشاره به تشکیل کارگروه های تخصصی برای امکان سنجی و بررسی همه جانبه پتروشیمی میانکاله با حضور دستگاه های اجرایی ذی ربط ادامه داد: این کارگروه های تخصصی شامل؛ تنوع زیستی و آمایش سرزمین، آلودگی محیط زیست، مهندسی محیط زیست، مهندسی پتروشیمی، زیرساخت و مهندسی فناوری، گردشگری، اقتصاد، علوم سیاسی، فرهنگی و جامعه شناسی است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در پایان با اشاره به جلسات برگزار شده این کارگروه های تخصصی عنوان کرد: نتایج بررسی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی علمی مسأله پتروشیمی میانکاله در دستور کار نخبگان دانشگاهی

بررسی علمی مسأله پتروشیمی میانکاله در دستور کار نخبگان دانشگاهی