مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-05-09سياسي

147 خانه هلال در استان بوشهر راه اندازی شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: 147 خانه هلال در استان بوشهر راه اندازی شده است که 50 درصد آنها فعال و مابقی نیمه فعال هستند.

- ، غلامرضا حاجیانی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته هلال احمر و 100 سالگی جمعیت هلال احمر اظهار داشت: شعار جمعیت هلال احمر در سال 1401 یک قرن خدمت بی منت به عنوان اهداف متعالی نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر دارای پیشینه یک قرن تلاش و فعالیت گسترده در کشور است و مأموریت اصلی جمعیت هلال احمر طبق اساسنامه آمادگی در برابر حوادث و پاسخگویی مناسب در بحران ها و نیز افزایش تاب آوری جامعه است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: هلال احمر یک سازمان عام المنفعه با هدف تسکین آلام بشر، برای ارائه خدمات درمانی و امدادی به افراد آسیب دیده سوانح طبیعی و ساخته دست بشر، انجام فعالیت های داوطلبانه و آموزش همگانی در هنگام بلایای طبیعی مثل سیل، زلزله و جنگ و غیره در داخل و خارج مرزها به امدادرسانی و خروج مصدومان و قربانیان این حوادث کمک می کند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در اولین زلزله تربت حیدریه که در عمق 10 کیلومتری زمین و در فاصله پنج کیلومتری تربت حیدریه به وقوع پیوست، و همچنین زلزله کرمانشاه، بم و زلزله شنبه و سیل بوشهر، زلزله گناوه در سال 140


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

147 خانه هلال در استان بوشهر راه اندازی شد

147 خانه هلال در استان بوشهر راه اندازی شد