مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-09اجتماعي

فراخوان پنجمین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش منتشر شد


دبیر جایزه ملی محیط زیستی دکتر رادمنش گفت: فراخوان پنجمین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش با هدف حمایت از محیط زیست منتشر شد.

- اظهار کرد: هدف از جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش آن است که دوستداران و فعالان محیط زیست و منابع طبیعی را که خودجوش و با توان شخصی خویش در جهت حفظ محیط زیست و پاسداری از حیات گیاهی و جانوری این مرز و بوم می کوشند، شناسایی و از آنها تقدیر کرد.

وی در خصوص ️محورهای فراخوان جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش بیان کرد: فعالیت های قابل توجه و مؤثر در زمینه پیشگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست، ترویج و آموزش دانش، فرهنگ و اخلاق محیط زیستی در سطح وسیع و فراگیر در میان کودکان و بزرگسالان، ایجاد امکانات مؤثر مادی و معنوی و تلاش برای حفظ محیط زیست و محافظت از گونه های گیاهی و جانوری از جمله محورهای مهم این جشنواره است.

دبیر جایزه ملی محیط زیستی دکتر رادمنش افزود: خلاقیت و طرح های ابتکاری برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن، بازسازی جنگل ها، کاشت و نگهداشت درختان و گیاهان بومی و محافظت از آنها، تألیف کتاب در حوزه محیط زیست و آموزش مبانی حفظ محیط زیست و سبک زندگی در فضای مجازی در سطح وسیع و فراگیر از دیگر محورهای مهم این جشنواره به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان پنجمین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش منتشر شد

فراخوان پنجمین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش منتشر شد