مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 07:472022-05-09ورزشي

کمک 6 میلیارد ریالی خیرین ورزشی به ورزش بیله سوار


رییس اداره ورزش و جوانان بیله سوار از حمایت 6 میلیارد ریالی خیرین ورزشی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا پاکدل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیرین ورزش یار بیش از 600 میلیون تومان به رفع مشکلات ورزشی این شهرستان اعم از هزینه تعمیرات، تجهیزات و حمایت از هیات های ورزشی و ورزشکاران کمک کردند.

وی افزود: در مسابقات جام رمضان با حمایت خیرین ورزش یار بیش از 24 میلیون تومان حمایت مالی صورت گرفت و در همین راستا با حمایت این افراد، استخر این شهرستان با صرف هزینه 40 میلیون تومان راه اندازی شد.

رییس اداره ورزش و جوانان بیله سوار بیان کرد: در راستای توسعه و تجهیز ورزش روستایی 12 خانه ورزش روستایی هر کدام به ارزش 24 میلیون تومان احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 500 نفر ورزشکار سازمان یافته در شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: 27 هیات ورزشی در این شهرستان شناسه ملی دریافت کرده و فعال هستند.

پاکدل در خصوص سالن ورزشی بانوان این شهرستان تشریح کرد: این سالن با پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد نیاز به توجه و حمایت مالی دارد تا بعد از سال ها بلاتکلیفی به بهره برداری برسد.

کمپ تیم های ملی تنیس روی میز در شمال استان اردبیل ایجاد می شود سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به افزایش دو برابری اعتبارات ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 6 میلیارد ریالی خیرین ورزشی به ورزش بیله سوار

کمک 6 میلیارد ریالی خیرین ورزشی به ورزش بیله سوار