مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 22:172022-05-08حوادث

مرگ مرموز پسر ایرانی در آب های ترکیه


19»/ دستگیری زوج دعانویس دارابی/ قصه شیطانی سحربانو!/ بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی/ رقص مرگبار چاقو، جشن را به عزا تبدیل کرد/ انکار 4 متهم در بمب گذاری خودرو/ سرقت با دستمال کاغذی!/ مرگ مرموز پسر ایرانی در آب های ترکیه - برخی افراد به دلیل ناآگاهی از تبعات سوء کلاهبرداری از کارت بانکی، شماره حساب خود را به افراد دیگر اجاره می دهند که سبب مشکلات عدیده ای شده است.

یکی از دلایل فریب افراد برای در اختیار گذاشتن کارت بانکی خود تبلیغات جعلی کلاهبرداران سایبری تحت عنوان درآمد بالا در شبکه های اجتماعی با استفاده از اجاره کارت های بانکی بوده و اجاره کارت های بانکی یکی از ابزار های کلاهبرداران و مجرمان سایبری برای انجام فعالیت مجرمانه و پولشویی به خصوص از طریق فضای مجازی همچون استفاده در سایت های قمار و شرط بندی است.

صاحبان حساب های بانکی به هیچ عنوان درگاه بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند چرا که اگر از درگاه بانکی آن ها هرگونه جرمی صورت گیرد باید در محاکم قضایی پاسخگو باشند.

طبق ماده 274 قانون مالیات دارندگان این گونه حساب ها چه از طریق وکالت رسمی و چه از طریق واگذاری کارت های بانکی به افراد غیر، به عنوان فرار مالیاتی مجرم محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ مرموز پسر ایرانی در آب های ترکیه

مرگ مرموز پسر ایرانی در آب های ترکیه