مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 21:572022-05-08سياسي

جای خالی مادران شهدا در ادبیات پایداری همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: جای خالی روایت گری مادران شهدا از دوران دفاع مقدس در ادبیات پایداری استان همدان احساس می شود.

- ، عاطفه زارعی یکشنبه در آیین روایت مادری که به نقد و بررسی کتاب من مادر دوم تورجم نوشته فرزانه تیموری خواهر شهیدان تیموری اختصاص داشت، اظهار کرد: هر بار که توفیق حاصل می شود و شهدا پنجره های شناخت خود را بر روی ما می گشایند تا با بال کتاب به دنیای سراسر رمز و راز آنها سفر کنیم، خدا را شکر می کنم که این انسان های خاص الهی به ما عنایت کردند تا آیینی فرهنگی برای آنها برگزار کنیم و گوشه ای از زندگی آنها را به مردم به ویژه نسل جوان بنمایانیم.

وی افزود: این بار نیز توفیق یافتیم تا برنامه ای دیگر برای انعکاس جوانمردی ها و از خودگذشتگی های مردمان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس برگزار کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: البته این بار جنس برنامه تفاوت معناداری با تمام برنامه های گذشته دارد چرا که می خواهیم از زن سخن بگویم از مادر، از انسانی که خداوند بهشت را به او وعده داده است.

وی ادامه داد: در روایت مادری از مادری سخن می گوییم که جگر گوشه اش، فردی که تن و جانش شکل گرفته و چون قلبی در بیرون پیکره اش می تپد، به سوی جبهه های حق علیه باطل که جز تیر و ترکش در آنجا وجود ندارد؛ روانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی مادران شهدا در ادبیات پایداری همدان

جای خالی مادران شهدا در ادبیات پایداری همدان