مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-05-08فرهنگي

رضا رویگری از کهریزک به خانه رفت


رضا رویگری پیش از ظهر امروز، یکشنبه 18 اردیبهشت ماه بعد از حدود سه هفته که میهمان کهریزک بودند از اینجا خداحافظی کرده و جهت ادامه زندگی به منزل تشریف بردند.

- دو هفته پس از انتشار یک ویدیو از سوی رضا رویگری و حاشیه های فراوان بر سر حضور او در آسایشگاه کهریزک، سرانجام این بازیگر ترجیح داد با بهتر شدن شرایط جسمی اش به منزلی که برایش تهیه شده برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر پنجم اردیبهشت ماه ویدیویی کوتاه از رضا رویگری در حالی که روی تختی شبیه بیمارستان بود، منتشر شد که در آن می گفت از یک هفته قبل به آسایشگاه کهریزک برده شده و برای رهایی از آنجا از مردم مدد می خواست.

این تصویر ناخوشایند که تأثری عمومی را برانگیخت با همدلی برخی خیرین و هنرمندان همراه شد و وعده هایی برای تامین یک واحد مسکونی با حضور پرستار داده شد.

البته چند روز بعد این بازیگر در یک ویدیوی دیگر بخاطر هجمه هایی که علیه همسرش پس از گله گذاری های خودش پیش آمده بود منتشر و از شرایطش ابراز رضایت کرد.

با این حال او امروز پس از چند هفته تنها و گویا با خواست خودش آسایشگاه را ترک کرده است.

در این باره محسن پزشکی - مدیر روابط عمومی آسایشگاه کهریزک - در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: آقای رضا رویگری پیش از ظهر امروز، یکشنبه 18 اردیبهشت ماه بعد از حدود سه هفته که میهمان کهریزک بودند از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا رویگری از کهریزک به خانه رفت

رضا رویگری از کهریزک به خانه رفت