مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-05-08بين الملل

آرایش نظامی ناو هواپیمابر چین همزمان با رزمایش ژاپن و آمریکا


منابع خبری از تحرکات ناو گروه لیائونینگ چین در منطقه همزمان با تمرین نظامی ژاپن و امریکا در آب های منطقه خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با رزمایش دریایی ژاپن و آمریکا، ناو هواپیمابر چین تحرکاتی را در آب های منطقه انجام می دهد و آرایش نظامی به خود گرفته است.

به نوشته شماره یکشنبه وبگاه گلوبال تایمز ناو هواپیمابر لیائونینیگ  و ناو گروه  آن در چند روز گذشته با استقرار در دریای فیلیپین   به سمت شرق جزیره تایوان و جنوب ژاپن که به گفته کارشناسان مکان بسیار مهم برای مداخله کشورهای خارجی چون آمریکا و ژاپن است، آمادگی خود را به رخ می کشند.

به گفته منابع آگاه ارتش چین شماری از جنگنده ها و رزمناوهای خود را از غرب چین عازم جزیره تایوان کرده و تحرکات دریایی آمریکا و ژاپن را با دقت زیر نظر دارد.

 به نوشته این منبع خبری، ناو گروه لیائو نینیگ قصد دارد در روز و شب با استفاده از مهمات واقعی تمرین هایی را در دریای فیلیپین، شرق تایوان و جنوب ژاپن از سه شنبه هفته جاری تا جمعه برگزار کند.

باحرکت هماهنگ نیروهای هوایی و دریایی چین، این ناوگروه می تواند مسیرهایی را که نیروهای خارجی ممکن است برای استقرار در تایوان  استفاده  کنند، به طور کامل قطع کنند و این مزیت قابل توجهی برای ارتش چین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرایش نظامی ناو هواپیمابر چین همزمان با رزمایش ژاپن و آمریکا

آرایش نظامی ناو هواپیمابر چین همزمان با رزمایش ژاپن و آمریکا