مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-08اقتصادي

وقتی دغدغه ماکارونی هست کسی سینما نمی رود


در دو روز آخر تعطیلات هفته گذشته با وجود اینکه فیلم «انفرادی» فروش خوب یک میلیاردی داشت، اما فقط 30 هزار نفر به سینما رفته بودند و از جمعیت 80 میلیونی کشور این رقم بسیار کم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، پخش کننده فیلم انفرادی می گوید: افزایش فروش فیلم ها صرفا مدیون افزایش قیمت بلیت است و سینمای ایران روزهای سختی را به لحاظ تعداد مخاطبانش می گذراند.

این روزها سینماها اوضاع خوبی ندارند و اگر پیش تر افت مخاطب و فروش به کرونا فقط به مرتبط می شد الان دیگر این بیماری را تنها عامل رکود سینما نمی توان دانست.

شرایط به گونه ای شده که حتی اکران یک فیلم خوب و باکیفیت هم ممکن است در جذب مخاطب چندان موفق نباشد و در این میان فقط بعضی فیلم های کمدی وضع بهتری دارند که البته آن ها نیز در مجموع مخاطب چشمگیری ندارند.

در حال حاضر فیلم های کمدی سگ بند و انفرادی یکی با 30 میلیارد تومان و دیگری با 10 میلیارد تومان در مقایسه با فیلم های دیگر فروش خوبی در گیشه دارند ولی حتی همان سگ بند 30 میلیاردی هنوز نتواسته یک میلیون نفر مخاطب داشته باشد.

در این باره سعید خانی که بعد از انفرادی فیلم علفزار را در نوبت پخش دارد، در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: در تعطیلاتی که گذشت فروش سینماها بد نبودند ولی از ان ایده آلی که باید باشد خیلی فاصله داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی دغدغه ماکارونی هست کسی سینما نمی رود

وقتی دغدغه ماکارونی هست کسی سینما نمی رود