مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-08حوادث

کلاهبرداری 100 میلیون ریالی از شهروند کرمانی در سایت دیوار


رییس پلیس فتای استان کرمان عدم پرداخت بیعانه در سایت های فروش واسط را یکی از بهترین روش های پیشگیری از کلاهبرداری سایبری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرهنگ محمدرضا رضایی رییس پلیس فتای استان کرمان اظهار داشت: پی ارجاع شکواییه ای به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری 100 میلیون ریالی از یک شهروند کرمانی در سایت دیوار، موضوع  جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان جرم در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بنا به اظهارات شاکی، فردی اقدام به درج آگهی فروش خودرو در سایت دیوار با قیمتی پایین از عرف بازار می کند که پس از دریافت مبلغ 100 میلیون ریال به عنوان بیعانه، تلفن همراه خود را خاموش و دیگر پاسخگوی تلفن خود نبوده است.

رییس پلیس فتای استان کرمان تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی در فضای سایبر متهم را شناسایی و دستگیر کردند، اما همچنان طمع افراد راه را برای کلاهبردارن سایبری هموار کرده است.

این مقام پلیس به شهروندان توصیه کرد: از پرداخت هرگونه وجهی تحت عنوان بیعانه یا هزینه نگهداشت محصول خودداری کرده و تا زمانی که کالای مورد نظر خود را از نزدیک ندیده یا دریافت نکرده اند، وجهی پرداخت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 100 میلیون ریالی از شهروند کرمانی در سایت دیوار

کلاهبرداری 100 میلیون ریالی از شهروند کرمانی در سایت دیوار