مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-08اقتصادي

رییس جمهور با مردم صحبت کند/ چرا جراحی اقتصادی از نان آغاز شد؟


نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور با مردم به صورت رودررو و شفاف سخن بگوید، باید گزارشات را به مردم ارائه کند و همچنین از چند صدایی در بدنه دولت هم پرهیز شود.

- ، محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 18 اردیبهشت ماه) که جهت رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی در مورد حذف ارز آرد صنفی و صنعتی برگزار شد، گفت: مدیریت بازار باید براساس اطلاعات دقیق و اصولی باشد، اما امروز شاهدیم براساس حدسیات، مدیریت صورت می گیرد و گزارشات با اطلاعات دقیق همخوانی ندارد.

چرا جراحی اقتصادی با کالایی مثل نان آغاز شده که التهاب آفرین و تنش زا است؟ و شرایط به نحوی تغییر کرده که نان آزادپز از 2 هزار تومان به 7 هزار تومان افزایش قیمت داشته و فشار آن به اقشار و مناطق محروم وارد می شود؟ وی با تاکید بر اینکه نیاز است رییس جمهور با مردم به صورت رودررو و شفاف سخن بگوید، عنوان کرد: رییس جمهور باید گزارشات را به مردم ارائه کند و از چند صدایی در بدنه دولت پرهیز شود، آیا وضعیت قیمت خودرو و افزایش دائمی نیز متاثر از بازار اوکراین است؟ آیا وضعیت فعلی مدیریت بازار ناشی از بازارهای بین المللی است؟ نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود نهاده های دامی به وضعیتی رسیده است که شاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور با مردم صحبت کند/ چرا جراحی اقتصادی از نان آغاز شد؟

رییس جمهور با مردم صحبت کند/ چرا جراحی اقتصادی از نان آغاز شد؟