مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-08اقتصادي

تولید اقتصادی خودروهای شاهین و کوییک در دستورکار


مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: امیدواریم با توجه به 8 فرمان ابلاغ شده از سوی رییس جمهور، شورای پول و اعتبار نسبت به پرداخت تسهیلات به خودروساز اقدام کند.

- به نقل از سایپا، محمدعلی تیموری در جمع خبرنگاران حوزه خودرو و درپاسخ به سوالات و ابهام های که در حوزه تولید و کیفی سازی محصولات گروه خودروسازی سایپا وجود دارد، اظهار داشت: برای ارتقای کیفیت محصولات این مجموعه در سه ماه گذشته، 240 پروژه تعریف شده که اجرای آنها نیازمند یک هزار و 200 میلیارد تومان نقدینگی است.

وی تصریح کرد: در پنج سال گذشته و به صورت سالانه شورای پول و اعتبار تسهیلات به خودروسازان اختصاص می داد، اما امسال و با وجود ابلاغ 8 فرمان رییس جمهور مبنی بر تولید خودروهای جدید، از رده خارج کردن خودروهای قدیمی و افزایش 50 درصدی تولید، هیچ تسهیلاتی اختصاص پیدا نکرد.

تیموری با اشاره به گلایه های مردمی از ایمنی و کیفیت برخی از خودروها، گفت: 70 درصد از ایمنی و کیفیت خودرو مربوط به مرحله طراحی است و 62 درصد آن به کیفیت قطعات برمی گردد لذا در سال جاری با تعریف و اجرای پروژه های متعدد، مشکلات مربوط به کیفیت کاهش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سه ایراد محصول شاهین که شامل صدای غیرعادی موتور، شیشه بالابر و صندلی ها بود به صورت کامل برطرف شد، افزود: به زودی رضایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید اقتصادی خودروهای شاهین و کوییک در دستورکار

تولید اقتصادی خودروهای شاهین و کوییک در دستورکار