مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 23:422022-05-07سياسي

انتخاب سرپرست جدید شهرداری زیراب در انتظار رأی هیأت تطبیق


سیدمحمد صادقیان که سابقه شهردار بودن شهر زیراب و ارطه را در کارنامه خود دارد به عنوان سرپرست شهرداری زیراب انتخاب شد ولی نظر هیأت تطبیق مصوبات تا دو هفته آینده فرصت رد یا تأیید این مصوبه را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، ابلاغ حکم قضایی علیه سعید قلی نژاد شهردار زیراب با موضوع تخلف نسبت به اجرای قرار نظارت قضایی در عزل ذی حسابی شهرداری زیراب به انفصال از خدمات دولتی به مدت یک سال صادر شد.

اعضای شورای اسلامی شهر زیراب سوادکوه با سه رای، سید محمد صادقیان که سابقه شهردار بودن شهر زیراب از سال 1386 تا 1392 در شهر زیراب و از سال 1392 تا 1396 در شهر ارطه را در کارنامه خود دارد را به عنوان سرپرست شهرداری زیراب انتخاب کردند.

بر طبق قانون، دبیرخانه شورای اسلامی شهر، 7 روز فرصت ارسال مصوبه شورای شهر به هیأت تطبیق مصوبات شهرستان را دارد و این هیأت 3 نفره شامل فرماندار و یا نماینده وی و نماینده دستگاه قضایی و نماینده شورای اسلامی شهرستان نیز 14 روز فرصت اعلام نظر دارد.

بر طبق قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران، تمامی ‏مصوبات اعضای شورای اسلامی شهر باید به تأیید هیأت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی با ‏قوانین کشور برسد تا قابلیت اجرا پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب سرپرست جدید شهرداری زیراب در انتظار رأی هیأت تطبیق

انتخاب سرپرست جدید شهرداری زیراب در انتظار رأی هیأت تطبیق