مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-05-07سياسي

طائب: رهبری دخالتی در انتخاب قالیباف نداشتند/ میثم نیلی از اتهامات مبراست


اگر اتهامی به دیگران زده ایم نباید در پستو توبه کنیم، بلکه باید برای همه بیان کنیم و من در اینجا به همه آنهایی که این فایل را در فضای مجازی گذاشته اند می گویم وظیفه شرعی دارند که این حرفی را  که الان میزنم  بگذارند و من می گویم ساحت آقای نیلی پاک است و در این قضایا نیست.

- اگر اتهامی به دیگران زده ایم نباید در پستو توبه کنیم، بلکه باید برای همه بیان کنیم و من در اینجا به همه آنهایی که این فایل را در فضای مجازی گذاشته اند می گویم وظیفه شرعی دارند که این حرفی را  که الان میزنم  بگذارند و من می گویم ساحت آقای نیلی پاک است و در این قضایا نیست.

رییس قرارگاه عمار گفت: اگر اتهامی به دیگران زده ایم نباید در پستو توبه کنیم بلکه باید برای همه بیان کنیم و من می گویم ساحت آقای نیلی از آن حرفها پاک است و در این قضایا نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در فایل صوتی جدیدی با اشاره به انتشار فایل صوتی دیگری از وی که روز گذشته(جمعه) در فضای مجازی منتشر شده بود، اظهار کرد: فایلی در فضای مجازی سر از بی بی سی و صدای آمریکا و گاوهای شیرده آنان یعنی عربستان و تلویزیون وابسته به آنان درآورده، که موجب آزرده خاطر شدن متدینین و حزب اللهی ها و دغدغه مندان انقلاب و دلسوزان و فداییان راه اسلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طائب: رهبری دخالتی در انتخاب قالیباف نداشتند/ میثم نیلی از اتهامات مبراست

طائب: رهبری دخالتی در انتخاب قالیباف نداشتند/ میثم نیلی از اتهامات مبراست