مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-07سياسي

عدم استفاده از استعدادها دولت ها را با بن بست مواجه می کند


نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تقسیم عادلانه موقعیتها نمونه ای از عدالت است گفت: عدم استفاده از استعدادها دولت ها را با بن بست مواجه می کند.

- ، حسین نوش آبادی بعد از ظهر شنبه در آیین اختتامیه نخستین عهدواره چله مهدویت که در سالن همایش های ولایت قرچک برگزار شد با اشاره به اینکه مهمترین اصل در جامعه اسلامی، زمینه سازی استقرار دولت کریمه حضرت مهدی (عج) است اظهار داشت: با حاکمیت عدالت و معنویت در جامعه می توانیم به سمت استقرار حکومت جهانی حضرت ولی عصر حرکت کنیم.

نوش آبادی بیان داشت: مهمترین اهداف تشکیل حکومت حضرت ولی عصر عدالت گستری، مبارزه با تبعیض، فقر و کاستی هایی که امروز در جامعه با آن مواجه هستیم.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استفاده نکردن از ظرفیت ها، امکانات و استعدادها همواره از عواملی بوده که دولت ها را با بن بست مواجه ساخته است گفت: تقسیم موقعیت هایی که پس از به دست گرفتن قدرت به افراد نزدیک سپرده می شود بی عدالتی است و اگر به عدالت معتقد باشیم باید این را بدانیم که در نظام مهدوی، کارها به صورت باندی و رفاقتی انجام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم استفاده از استعدادها دولت ها را با بن بست مواجه می کند

عدم استفاده از استعدادها دولت ها را با بن بست مواجه می کند