مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-05-07اقتصادي

7500 میلیارد ریال برای بزرگراه سازی در اردبیل هزینه می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بالغ بر 7 هزار و 500 میلیارد ریال برای اجرای 50 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محبوب حیدری عصر شنبه در بازدید از پروژه های راه سازی پارس آباد اظهار کرد: بر اساس تعهدات معاونت عمرانی استانداری و فرماندار پارس آباد، موانع و تأسیسات معارض در مسیر پروژه سربند – مشگین شهر تا پایان اردیبهشت ماه برطرف می شود.

وی تصریح کرد: وجود برخی از معارضین مانع از اجرای سریع عملیات اجرایی پروژه سربند – مشگین شهر شده که به دنبال بر طرف کردن این معارضین هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به موانع موجود در پروژه چهاربانده پارس آباد - سربند گفت: کل معارض تأسیساتی از قبیل برق، گاز، آب، فیبر نوری و سیفون در مسیر پروژه چهاربانده پارس آباد - سربند رفع شده است.

حیدری با بیان اینکه برای اجرای 50 کیلومتر بزرگراه در استان 7 هزار و 500 میلیارد ریال هزینه می شود، افزود: در صورت تحقق این هدف با ارتقا ایمنی جاده ها، تصادفات جاده ای به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از 680 میلیارد تومان مصوبات سفر رییس جمهور به استان برای طرح های عمرانی، زیربنایی و زیرساختی استان اردبیل، 270 میلیارد تومان صرف توسعه بزرگراه های استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7500 میلیارد ریال برای بزرگراه سازی در اردبیل هزینه می شود

7500 میلیارد ریال برای بزرگراه سازی در اردبیل هزینه می شود