مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-07سياسي

فاز 2 پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت آماده بهره برداری است


مدیرعامل شرکت ستاره بام کویر اعلام کرد: فاز 2 پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت آماده بهره برداری است و با تکمیل جاده شرقی مسیر دسترسی به آن، در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، رضا اباذری گفت: حجت الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه کرمان و حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده امام جمعه بافت به همراه جلالی معاون استاندار کرمان، آراسته و آقاملایی فرمانداران بافت و رابر و همچنین محمدی نماینده شهرستان بافت در مجلس شورای اسلامی از پروژه مذکور دیدن کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه گردشگری قرار گرفتند.

وی افزود: در جریان این بازدید، امام جمعه کرمان و امام جمعه بافت بر تکمیل و راه اندازی هر چه سریعتر فازهای 2 و 3 پروژه تاکید کردند و با توجه به نزدیکی مقبره شهدای گمنام به این مجموعه، پیشنهاد کردند با تکمیل مسیر جاده دسترسی به مقبره شهدای گمنام به عنوان یک مجموعه سیاحتی زیارتی هم کارکرد داشته باشد.

وی اضافه کرد: در این بازدید همچنین فرماندار شهرستان بافت برای تکمیل هر چه سریعتر جاده مسیر شرقی، برای دسترسی به فازهای 2 و 3 پروژه به ترتیب شامل فودکورت و هتل این مجموعه گردشگری، قول مساعد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز 2 پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت آماده بهره برداری است

فاز 2 پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت آماده بهره برداری است