موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-07ورزشي

لیگ برتر تکواندو دوشنبه پیگیری می شود


پس از چند ماه وقفه، رقابتهای لیگ برتر تکواندو دوشنبه هفته جاری با برگزاری شش دیدار در سالن خانه تکواندو پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه تعویق افتاد بودف پس از تغییرات در رأس فدراسیون و انتخاب مصطفی بابایی به عنوان رییس سازمان لیگ، دوشنبه هفته جاری با برگزاری شش دیدار معوقه از هفته اول تا سوم از سر گرفته می شود.

در مرحله اول این دوره از رقابت ها، 11 تیم در دو گروه (5 و 6 تیمی) با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های مس سونگون ورزقان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان و پاس موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، در دیدارهای معوقه هفته اول پاس به مصاف لوازم خانگی کن می رود، مس سونگون ورزقان با تکواندوکاران دانشگاه آزاد اسلامی مبارزه می کنند.

در مبارزات معوقه هفته دوم از این رقابت ها نیز پاس و دانشگاه آزاد اسلامی برابر هم صف آرایی می کنند و مس کرمان هم با لوزام خانگی کن مبارزه می کند.

در دیدارهای معوقه هفته سوم نیز شهرداری ورامین رو در روی دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرد و دو تیم پرمهره مس سونگون و لوام خانگی کن هم برابر هم می ایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر تکواندو دوشنبه پیگیری می شود

لیگ برتر تکواندو دوشنبه پیگیری می شود