مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-07دانش

آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی ارزیابی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نظر به تصمیم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر تقویت و روزآمدسازی آیین نامه ارتقاء اعضاء هیات علمی دانشگاه ها و انطباق بیشتر آن با نیاز های کشور در چارچوب نقشه جامع علمی، - نشست تخصصی سنجش و ارزیابی آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از سوی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نظر به تصمیم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر تقویت و روزآمدسازی آیین نامه ارتقاء اعضاء هیات علمی دانشگاه ها و انطباق بیشتر آن با نیاز های کشور در چارچوب نقشه جامع علمی، موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشست تخصصی سنجش و ارزیابی آیین نامه ارتقاء اعضاء هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را برگزار می کند.

در این نشست که سه شنبه، سوم خردادماه 1401 از ساعت 8:30 الی 18 به دو صورت حضوری و مجازی در محل موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی تدارک دیده شده جمعی از کارشناسان عالی و اساتید عرصه دانشگاه پژوهی سخنرانی خواهند کرد.

محور های اصلی این نشست عبارتند از: - سناریو های آینده علم و تأثیر آن در شاخص های ارزیابی فعالیت های علمی- بنیان های نظری آیین نامه ارتقاء و تحولات دانش، علم و فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی ارزیابی می شود

آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی ارزیابی می شود