مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-07اقتصادي

طرح استقرار کشاورزی پایدار در183روستای حوضه دریاچه ارومیه اجرا شد


رییس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و رییس تیم پایش طرح کشاورزی پایدار از اجرای طرح استقرار کشاورزی پایدار در 183 روستای حوضه آبریز دریاچه ارومیه خبر داد.

- ، حسین دهقانی سانیج ظهر شنبه در جلسه برنامه ریزی مشترک برای پایدار سازی فعالیت های پروژه استقرار کشاورزی پایدار به منظور الگو سازی مشارکت مردم برای احیای دریاچه ارومیه، اظهار کرد: از سال 93 تا سال 1400 طرح استقرار کشاورزی پایدار در سطح مزرعه روستاهای حوضه آبریز دریاچه ارومیه در 183 روستا اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد شامل 3.

4 درصد از کل روستاهای استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی را شامل می شود، افزود: تعداد بهره برداران تحت پوشش این طرح 4 هزار و 500 بهره بردار بوده که در سطح 5 هزار و 400 هکتار از اراضی کشاورزی روستاهای این دو استان اجرا شده است.

دهقانی سانیج با اشاره به تداوم اجرای این طرح در سال جاری در قالب فاز هشتم نیز عنوان کرد: امسال 19 روستای جدید شامل 11 روستای آذربایجان غربی و 8 روستای آذربایجان شرقی نیز تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.

وی یادآور شد: پروژه الگوسازی مشارکت مردم برای احیای دریاچه ارومیه (تمرکز بر استقرار کشاورزی پایدار) از سال 1393 آغاز و تا سال 1400 ادامه یافت و از سال گذشته نیز پروژه بسط و توسعه مدیریت محیط زیست و معیشت های پایدار در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح استقرار کشاورزی پایدار در183روستای حوضه دریاچه ارومیه اجرا شد

طرح استقرار کشاورزی پایدار در183روستای حوضه دریاچه ارومیه اجرا شد