مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-07اجتماعي

ممنوعیت تردد در محورهای شرقی اصفهان برداشته شد / افزایش 61 درصدی تردد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ممنوعیت های تردد در محورهای شرقی استان اصفهان که بر اثر خیزش گرد و غبار اعمال شده بود، برداشته شد.

- با اشاره به به اینکه روز گذشته وزش باد شدید به ویژه در شرق استان اصفهان تردد را با اختلال رو به رو کرد، اظهار داشت: بر این اساس در محور جاده ای انارک – دامغان و جندق ممنوعیت تردد به منظور پیشگیری از تصادفات و حوادث احتمالی اعلام شد.

وی افزود: تندبادهای لحظه ای با سرعت 80 تا 100 کیلومتر در این محورها منجر به کاهش دید افقی و خیزش گرد و غبار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه محور انارک – دامغان و جندق از ساعت 23 و 30 دقیقه به دلیل فروکش کردن وزش باد و تندبادها بازگشایی شد، اضافه کرد: در حال حاضر تردد در این محور با مشکلی رو به رو نشده است.

تردد 9 میلیون و 500 هزار خودرو در استان اصفهان طی 5 روز وی در ادامه با اشاره به افزایش تردد در استان اصفهان از 10 تا 15 اردیبهشت ماه گفت: بر اساس گزارش 140 دستگاه تردد شمار 9 میلیون و 500 هزار خودرو در محورهای جاده ای استان اصفهان تردد داشته است.

شیشه فروش با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 61 درصدی ترددها در استان بوده ایم، ادامه داد: در این بازه زمانی 882 هزار خودرو نیز از استان خارج شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد در محورهای شرقی اصفهان برداشته شد / افزایش 61 درصدی تردد

ممنوعیت تردد در محورهای شرقی اصفهان برداشته شد / افزایش 61 درصدی تردد