مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-06سياسي

رفع مشکلات فاضلاب گناوه با جدیت پیگیری شود


یکی از مشکلات بحث فاضلاب شهر گناوه است که هر چند وقت یک بار به خیابان و ساحل و دریا سرریز می شود و این زیبنده شهر نیست که مسئولان باید پاسخگو باشند.

- ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به دیدار رهبر فرزانه انقلاب با دانشجویان و اعضای تشکل های دانشجویی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در دیدار رهبر فرزانه انقلاب به این نکته مهم اشاره فرمودند که امروز جهان در آستانه یک نظم جدید است و یک نظم بین المللی پیش روی بشریت قرار دارد.

امام جمعه گناوه افزود: اگر به بحران اوکراین نگاهی بیافکنیم تمام کشورهای ناتو طرفدار اکراین بود ولی این کشور در حالی که به قدرت آمریکا دلخوش بود در جنگ تنها ماند.

امام جمعه گناوه اضافه کرد: امروز همه جهانیان فهمیده اند که دوران قدرت آمریکا به سر آمده است قدرت آمریکا که رهبری بارها تاکید فرموده اند که در حال افول است و نباید به این قدرت دل بست، لذا رهبری فرمودند که دنیا و جهان در حال تولد یک نظم جدید است و در این نظم جدید نقش کشورهای منطقه ای به شدت افزایش خواهد یافت و کشورهایی مانند ایران اسلامی کشورهایی چین، روسیه و هند هستند که تأثیرگذاری آنها در مقیاس جهانی مطرح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات فاضلاب گناوه با جدیت پیگیری شود

رفع مشکلات فاضلاب گناوه با جدیت پیگیری شود