مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-06سياسي

رونمایی از«خشک سالی» در یزد/ خشک سالی معرف اردوهای جهادی بسیج است


مستند خشک سالی با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان و فرماندهان ارشد سپاه الغدیر یزد رونمایی شد.

- سرگردمحمدبرزگر، مدیر معاونت روابط عمومی سپاه الغدیر و تهیه کننده مستند خشک سالی در خصوص این اثر، به خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: مستند خشک سالی روایت انسان هایی است که برای گذراندن زندگی جهاد می کنند و باید به مردم ایران زمین و جهان معرفی شوند.

وی هدف از تهیه این مستند را معرفی روحیه جهاد و ایثار برای محرومیت زدایی دانست و بیان کرد: بسیج شجره طیبه و مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است که تاکنون منشأ خیر و برکات زیادی بوده و هست.

تهیه کننده مستند خشک سالی افزود: این مستند توسط گروه تلویزیونی سپاه الغدیر استان یزد و به کارگردانی خلیل پورخاتمی در منطقه محروم شهرستان خاتم تهیه و تولید شده است.

برزگر اردوی جهادی بسیجیان را الگویی موفق برای محرومیت زدایی دانست و گفت: دست اندرکاران و مسئولان ارشد کشور و همچنین اقشار مختلف مردم می توانند با بهره گیری از نظام اردوهای جهادی بسیج در مسیر محرومیت زدایی گام برداشته و موثرتر از پیش ایران اسلامی را به سمت پیشرفت و توسعه پایدار هدایت کنند.

وی در پایان با بیان این که سعی شده در مستند خشک سالی نحوه فعالیت و روح حاکم بر اردوهای جهادی بسیج به نمایش گذاشته شود، تصریح کرد: مستند خشک سالی سفیر فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از«خشک سالی» در یزد/ خشک سالی معرف اردوهای جهادی بسیج است

رونمایی از«خشک سالی» در یزد/ خشک سالی معرف اردوهای جهادی بسیج است