مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-06سياسي

کوار نیازمند استقرار هلال احمر است


شهرستان کوار نیازمند استقرار هلال احمر است.

- ، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز کوار با تاکید بر اینکه باید توسعه متوازن در همه شهرستانها مد نظر باشد، تاکید کرد: مردم غیور و شهیدپرور شهرستان کوار انتظار دارند وعده هایی داده شده مسئولان بالادستی و استانی هر چه سریع تر عملیاتی شود.

خطیب جمعه کوار بر ضرورت عمل به شعارها و وعده های مسئولان برای خدمت رسانی تاکید کرد و گفت: مسئولان توجه داشته باشند که وعده ها روی زمین نماند، زیرا عمل به وعده ها است که اعتماد و امید مردم را جلب می کند.

گشول دره سیبی تصریح کرد: لطفاً مسئولین به این نکته توجه کنند که قسمتی از جاده بین روستاهای پشت سد سردار شهید سلیمانی (سد میرزای رضای شیرازی) تا کوار خاکی است و بارها مسئولان وعده آسفالت آن را داده اند، حال سوال مردم کوار این است که آیا این وعده محقق می شود؟ وی به وقوع سرمازدگی بهاره در این شهرستان و خسارت های فراوانی که به باغات و اراضی کشاورزی وارد کرده، اشاره و متذکر شد: لازم است تا دولت، مجلس و مسئولین از کشاورزان خسارت دیده حمایت و پشتیبانی کنند.

امام جمعه کوار همچنین به وضعیت جاده های این شهرستان نیز گریزی زد و گفت: جاده های اصلی و فرعی شهرستان کوار ایمنی و روشنایی لازم را ندارند و همین موضوع بر لزوم توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوار نیازمند استقرار هلال احمر است

کوار نیازمند استقرار هلال احمر است