مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-06پزشكي

اردوی جهادی - درمانی در روستای شول دشتستان برگزار شد+عکس


قرارگاه جهادی شهید شوشتری ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در روستای شول از توابع بخش سعدآباد شهرستان دشتستان برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشتستان، علی رحیمیان مسؤول قرارگاه سازندگی دانشجویی شهید شوشتری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 55 نفر از دانشجویان دانشکده های مختلف پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر در قالب گروه های جهادی شهید ابراهیم هادی و شهید بهشتی به مدت شش روز به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در بخش های دندان پزشکی، مامایی عمومی و تخصصی، چشم پزشکی و سایر خدمات درمانی به افراد نیازمند می پردازد.

مسؤول قرارگاه سازندگی دانشجویی شهید شوشتری ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است در این مدت به بیش از 230 نفر خدمات پزشکی ارائه شود.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در جمع این جهادگران بسیجی ضمن قدردانی از زحمات آن ها اظهار داشت: امروز روحیه جهادی و روحیه امیدی که گروه های جهادی در روستاهای محروم به وجود می آورند از آن خدماتی که به مناطق محروم ارائه می کنند بسیار مهم تر و باارزش تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی - درمانی در روستای شول دشتستان برگزار شد+عکس

اردوی جهادی - درمانی در روستای شول دشتستان برگزار شد+عکس