مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-06اقتصادي

رضا مطلبی کاشانی؛ از خاطره غسل تا احتکار ماکارونی


این احتکار و گرانفروشی و لابی گری با شرکت های دیگر برای عدم عرضه ماکارونی، آن هم در شرایطی که این محصول به شدت گران شده و در حال حذف از سبد غذایی مردم است در حالیست که مالک این شرکت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عصر ایران در مطلبی نوشت: گویی ماجراهای تک ماکارون و مالکش، رضا مطلبی کاشانی تمامی ندارد و این بار خبر رسیده که با گران شدن ماکارونی، این شرکت اقدام به جمع آوری ماکارونی ها از بازار کرده تا بعد از احتکار، مجدداً با قیمت بالاتری بفروشد.

خبر را به نقل از خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) بخوانید: با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان البرز 670 تن ماکارونی احتکار شده در شرکت تک ماکارون روز گذشته در کرج توقیف شد.

تنها در اوج ایستاده ایم؛ شعار تک ماکارون که این روزها معانی دیگری تداعی می کند! تک ماکارون و رضا مطلبی کاشانی: از خاطره کذایی غسل آیت الله مصباح تا گرانفروشی و احتکار قوه قضاییه و آستان قدس رضوی چه خواهند کرد؟! در پی اصلاح قیمت آرد صنف و صنعت در روزهای اخیر، کارخانه تک ماکارون با جمع آوری و احتکار محصولاتش از بازار، تلاش داشت تا محصولات خود را با قیمت های جدید به بازار عرضه کند که باعث به هم ریختگی بازار و تشویش اذهان عمومی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا مطلبی کاشانی؛ از خاطره غسل تا احتکار ماکارونی

رضا مطلبی کاشانی؛ از خاطره غسل تا احتکار ماکارونی